torsdag, augusti 17, 2006

Pigs in Cyberspace

Rita grisar - säger tydligen mer om dig än du vet att du tror. Rita en gris HÄR
- innan du ser vad facit säger om din gris - för det kommer under min grisbild...

Här är mitt grisobjekt - och vad det står för....






Toward the middle, you are a realist. Hmmm..realist - jo, det köper jag

Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions. Det var som... jodå...det kan jag ställa upp på

With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
Kan stämma att jag är känslosam och naiv i många fall... men lika ofta är jag nog petig


With 4 legs showing, you are secure, stubborn, and stick to ideals. Gtfooh!

The size of the ears indicates how good a listener you are.The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener. Ja, ja, ja...

The length of the tail indicates the quality of your sex life. And again more is better! You drew medium sized tail. Det där få stå för sig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine