torsdag, augusti 13, 2009

Otvungen marknadsföring

Hej alla bloggläsare!

Idag finns min bok, vars omslag du kan se ute i högerspalten, ute på marknaden.

Klicka på bokomslaget, så får du mer info om hur och var du kommer över ditt exemplar. Under fliken "recensioner" på samma sida kan du läsa vad namnkunniga proffsbloggare tycker om Anfäkta.

Om du bor i Göteborg occh tillhör sorten "jag tycker det är trevligt att träffa andra människor" så kan du hålla dina hästar en smula.

Inom ett par veckor kommer realease/signeringsafton hållas på Lohrs Pocket med mera.

Mer info kommer om det på Twitter, Facebook, via mail och givetvis här på bloggen.

7 kommentarer:

  1. Å så roligt.
    Ska bli vansinnigt spännande att läsa din bok.

    SvaraRadera
  2. @ - dht... hoppas det inte bara blir spännande utan också känslosamt, lärorikt och underhållande.

    Feedback tar jag tacksamt emot - efteråt

    @ - Pilo Tack... blir mer o mer fast i huvvet på ljudbok. Kan du maila lite ingångsvärden för en ev. inläsning.

    Jag väntar

    SvaraRadera
  3. Känslosamt, lärorikt och underhållande = spännande för mig.

    Givetvis ska jag berätta vad jag tycker om boken.

    SvaraRadera
  4. Tävling - klappklappklapp - TÄVLING - klappklappklapp - TÄVLING - klappklappklapp!!

    Lotta ut en vettja. :)

    Å GRATTIS till att ha skrivit en riktigt LÄSVÄRD bok! Önskar jag kunde skriva detsamma till Katerina Janouch.

    SvaraRadera
  5. @ fiffi - bra idé. Kommer nästa vecka

    Tack för dina gratulationer. Jag bara gottar i mig..

    SvaraRadera
  6. Grattis Peter.....ser framemot att ta del av dina tankar!!
    /Carina

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine