onsdag, augusti 05, 2009

Har ni fest -eller?



De här grabbarna har inte gjort det lätt för sig. Hur tänkte dom?

- Sommaren suger. Vi måste göra nåt. En partypaviljong från Rusta, lite uppiggande och färgglada kläder. Check.

- Ställe att vara på…. Jo, korsningen Ullevigatan-Levgrensvägen. Smutt ställe med mycket folk i rörelse. Och så där lite lagom crazy. Check.

Vilka skall vi bjuda? Här börjar det balla ur –för de två gossarna har bestämt sig för att bara bjussa långtradarchaffisar. (jo, det såg jag i helgen för dom var bara uppe och viftade och pekade så fort det kom en långtradare)
Och det vet ju alla med någon form av livserfarenhet att långtradarchaffisar bara lyssnar på Lasse-Stefanz och äter grillbiff med pommes o bea. Då håller det inte med Banditradio 104,8 och chips.

Så hur dom än viftade i helgen som gick och försökte få dom stora lastbilarna att parkera – så sitter dom ensamma ännu. Kanske det går bättre dom kommande dagarna.

Jag har bestämt mig. Sedan igår så plingar jag med min cykel och vinkar varje gång jag kör förbi. Som en uppmuntran. Det borde du också göra. Partykillar som tar sina fester till nya segment och nivåer skall ha cred. Det är ju av andras misstag vi har något att lära. Det blir lite mer skonsamt än att behöva göra dom själv…

5 kommentarer:

  1. Meh, de måste ju bli avgasförgiftade, stackarna. :)

    SvaraRadera
  2. Ingen fara. Dom här gubbsen har skägg - inne i gommen. Så hårda är dom. Men som sagt...dom får ingen riktig fart på partyt

    SvaraRadera
  3. Hahaha!
    Kreativitet ska premieras.
    Vinka för mig med :)

    SvaraRadera
  4. Vilka lirare va! Kanske du ska hjälpa dem lite i festandet genom att sno en lastbil och faktiskt stanna?

    Men vinka även från mig.

    SvaraRadera
  5. @ fiffi o dht - vinkar gör jag . det här med långtradaren var en bra idé

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine