onsdag, juli 01, 2009

Orka...



Idag drar jag från adress Masugnsgatan 6 mot riktig miljö för riktiga mänskor; havet och hitom 30 m. Läs mer på badbloggen.

Tjejerna och jag längtar efter stora ytor, få mänskor och inga båtar (dom går i Sotenkanalen). Havsområdet utanför är fullt av grynnor. Ett utsökt tillfälle att få spela tysk och hissa upp arslet i vädret är det också.

Dagarna därefter kommer att ägnas åt projekt "dubbelgaragetömning". Mina föräldrar har bott i samma hus sedan 1971. Ingen har varit speciellt pigga på att nånsin' slänga något. Container är nu beställd. Det var mitt villkor för att ge mig in på uppgiften.

Möjligtvis kommer fotobloggning att ske om jag inte ballar ur andligt och fysisk i de eventuella konflikter kring spara vs slänga som säkert kommer att uppstå. (file under: FÖRSKOTTSORO)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine