måndag, juli 27, 2009

Clownen luktar bensin



Alltid lika eminenta proffsbloggerskan Good lotsade sina läsare till en "monsterizer" nu i helgen.
Bilden är tillverkad i den här maskinen - där du med fördel förvanskar dig själv, samt nära och kära.

Efter att ha försett S med hängöga och igensydda läppar och prytt min annars kala huvudsvål med en Frankensteinfrilla och onda ögon gick jag loss på GB-gubben.

Efter att dels läst Människohamn av John Ajvide Lindqvist under Greklandssemestern och kanske ännu mer influerats av tre timmar TV-film - "It" baserad på en Stepehn King-roman har jag bestämt mig för att clowner inte är min bag.

Kolla själv - det är svårt att se det skojiga i det här...

4 kommentarer:

  1. Världsklassmonsterfiering! Och tack för de vänliga orden. Men proffs? Nja, jag är allt fortfarande en hyfsat glad amatör ;).

    SvaraRadera
  2. Ja... helnöjdheten och ondskan som GB-mannen framkallar är jag mycket nöjd med.

    Och du är väl en Pro-Am, då...

    Professional Amatuer

    SvaraRadera
  3. Hahaha, en underbar bild. Jag ska just till att läsa Människohamn, och det här ökade intresset.

    Clownen Snåljåp i Det måste vara en av världens otrevligaste typer, för övrigt.

    SvaraRadera
  4. @ - anjo - Lycka till med Människohamn. Mycket god läsning, men kanske inte lika helgjuten som Låt den rätte...

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine