söndag, juni 11, 2006

"Vi måste sätta oss ner..."

Prof Coma brukar använda den termen då saker skall planeras. "Jag o L har inte satt oss ner och planerat sommaren än..."

Fler som har den devisen på läppen

Saxat från expressen.se
DORTMUND. De hårda diskussionerna startade redan på planen
I dag ska fiaskot analyseras. Landslaget håller krismöte för att ta reda på vad som gick fel mot Trinidad och Tobago.
- Vi måste sätta oss ner och se vad vi inte gjorde bra, säger Marcus Allbäck.

Är det så? Måste jag sitta ner för att kunna tänka? Gå o tugga bubblegum på samma gång... det kan jag förstå... men detta.

Jag rör mig - alltså saknar jag förmåga till planering, analys och åtgärdsplaner. Det kan iofs förklara marathonlöpare som springer vilse, går in i väggen.

Jag har erfarit att IQ sjunker med 30 enheter då du är arg.

Planeringsförmågan skulle kanske öka i motsvarande grad då stjärtmusklerna får markkontakt?

Detta skulle innebära att en arg, springade människa totalt saknar kontroll...

Jag hoppas svenska landslaget övergår till "Rövsätta" alt. Rövseta. En klurig bollsport som innebär att du sitter på arslet och spelar boll...det borde lösa en del planeringsproblem

















En som har satt sig ner... frågan är om det hjälper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine