onsdag, juni 21, 2006

Introverta födelsedagar

Jag har alltid mått gott av att fylla mitt i sommaren. När jag fortfarande var barn på alla sätt (även utseendemässigt..) var det en hit att ha barnkalas med saft, getingar och Liseberg.
I vuxenåldern har jag ofta kunnat hålla en låg profil på jobbet eftersom det är mitt i semestertider.

Jag kommer fylla 50 om ett par år... jag ser bara två alternativ till den händelsen om jag är kvar i den här dimensionen vid det tillfället;

1. Total galenskap och massförstörelseparty med social uppblandning, frigörande dans och stalinistisk kontroll med figuranter som släkt, "vänner från för" och ett visst mått av arbetskamrater

2. Bortrest med S och mediterar på en strand i Kerala, Indien


Detta verk hittade jag hos Balladali
gjorde så snabbt min egne variant - i brist på annat... mina backbeats till 80-talet suger mentalt. Det kommer upp så mycket som inte skall frontas i bloggljuset. Vilar i lite trams några dar...



Your Birthdate: July 17

You tend to find yourself lucky - both in business and in life.
And while being wealthy is nice, you enjoy sharing your abundance with others.
You put your luck to good use: you are very ambitious and goal oriented.
Often times, you get over excited and take on more than you can manage.

Your strength: Your ability to make your own luck

Your weakness: Thinking you can do it all

Your power color: Bronze

Your power symbol: Half Moon

Your power month: August

2 kommentarer:

  1. Själv är jag lite kluven till det där med att fylla på sommaren. Hade aldrig kalas när jag var liten för alla var bortresta. Den enda gång jag hade ett så haglade det. Symboliken talar sitt tydliga språk tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig ett "uppsprickande molntäcke" på din nästkommade...

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine