tisdag, juni 27, 2006

Känn dig som en god människa




Att läsa The Dirt innbär att du känner dig som en god människa. Spelar ingen roll hur ruttet du beter dig... i jämförelse med gossarna i Mötley Cruë - är du alltid stjärngosse/helylletjej.

Såg oxå att Axl Rose är på G och skall ha party på Café Opera.

Kravlistan
  • Blackjack-bord
  • Obegränsat med Jack Daniel’s whiskey och champagne.
  • Blonda svenska fans.
  • Festbesökarna ska helst vara klädda i läder.

Axl är 44 år...och får 3 vuxenpoäng... (Jack Daniels istället för halloncider ger några points)

3 kommentarer:

  1. Jag ger mig själv en klapp på axeln och ser mig som en god människa idag. Var på möte igår. Lyckades ÄNTLIGEN krångla mig dit. Det är ju tusan vad svårt det ska vara att ta sig till kvarteret mitt emot. Ca 150 m att gå. MAX!

    Jag gick runt huset förra helgen, för att kolla var dörren var. Tur att det var låg tröskel så jag kunde slingra in.

    Varför jag berättar? Kändes som om jag behövde det. Ville det. Hoppas det är okej. Och hoppas att du hade en skön Midsommar.

    SvaraRadera
  2. Helt OK, glad för din skull...hoppas du fann något som får dig att gå vidare.

    Och jodå, min midsommar var utomordentligt stabil

    SvaraRadera
  3. TUR att man inte är blond, och att man bor på landet (för tillfället) och att man är glad som ett barn över att slippa stan.

    Hoppas din midsommar var tillfyllest.

    Kram

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine