lördag, juni 03, 2006

Gräsänkling...

Min älskling är på Baravara och jag är kvar i Gbg och skall genomleva en helg utan henne och utan mina döttrar.

Kalv på grönbete?

Nope! Duty now - for the future.
SATS, därefter en gemenskap som jag tillhör och (eftersom vädret inte tillåter besök på Saltholmen...shit!) kommer Feng Shui-kvasten att gå hemma i lägenheten.


  • En inlines-tur
  • En elektronikkedja
  • Ett biobesök
  • En dynamisk meditation
  • Avsnitt 21 o 22 på Prisonbreak
  • Skriva blogg
  • Spela elgitarr
  • Eller min favvosysselsättning...vegetera och göra absout ingenting

Alternativen är många och jag njuter av min helg. Gött

Kastade ett öga ut å Kapellplatsen och såg att pissalkisarna börjat gruppera sig.... en skylt för dom?


1 kommentar:

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine