måndag, juni 12, 2006

Ondskans promenader...

För några dagar sedan kommenterade jag en infekterad debatt hos Bloggfrossemannen

Föga anande jag att min tänkta promenad på mycket kort tid skulle förbindas av två var för sig vämjeliga händelser... den ena - på Värmegatan - är redan beskriven i en bloggpost längre ner... men nu - Kvilletorget... det är bara för mycket

Saxat från Bloggfrossa:
"I en bloggpost för några dagar sen beskrev jag en färd över Älvsborgsbron som slutade på Expert, Eriksberg. Jag hade tänkt fotta inträdet med portalen av det norra brofästet som flankeras av oljecisterner och ap-golfanläggning. Jag höll på att bli påkörd och trängd...redan på bron.. ett omen. Det finns inga händelser på Hisingen som hittills i mitt liv höjt min sinnesstämning... jag har också svårt att se vad det skulle vara... Jo, om Sten A Olsson lösgjorde sig från sträckan Järntorget - Klippan och förde över all sin verksamhet dit den hör hemma; Hisingen - då skull jag t o m kunna tänka mig en dragspelskväll i Flunsåsparken, ett bungyhopp från Eriksbergkranen och en stilla promenad mellan Kvilletorget och Värmegatan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine