fredag, juni 16, 2006

Linda drar en spader...

Nedanstående saxat från Expressen...

Linda Rosing, 32, har bestämt sig för att återvända till pokervärlden. På heltid. Nu blir den före detta dokusåpastjärnan marknadschef för ett svenskt spelbolag. - Det känns fantastiskt, säger hon.


- Jag är positiv och glad och har lätt för att prata med människor. Jag är trovärdig, folk tyr sig till mig, säger hon.




När du arbetade för Redbet sa du att det var mer skitsnack i pokervärlden än i dokusåpavärlden. Är du inte rädd för att ge dig in i det hela en gång till?

- Det här är ett mycket mer seriöst jobb, det är en helt annan sak. På Redbet skulle jag bara ha på mig deras tröja, men nu är jag ju chef. Dessutom ska jag bara spela turneringar utomland och där är alla jättepositiva till mig.

Fadde med på turnén

Linda kommer att spela i flera deltävlingar under World Poker Tour senare i år. Fästmannen Fadde Darwich, som tidigare ogillade Lindas pokerspel, kommer att följa med

----------------------------------------------------------------------------

Med fler så insiktsfulla marknadschefer skulle Sverige ha en frontplats inom världsekonomin

3 kommentarer:

  1. Mycket har man hört om denna dam... min svägerska hade henne i skolan. (Min svägerska är för övrigt speciallärare)

    Men att kunna göra karriär på att ha varit med i BB... det är fasen inte dåligt.

    SvaraRadera
  2. Håller med om att det är strongt att göra karriär... mitt inlägg syftar mest till att reflektera kring om det är fråga om att göra karriär.... eller utnyttjas till något på grund av sin medverkan i BB

    SvaraRadera
  3. Ja, man vet ju inte om hon är "visstidsansälld".... och sen bara sparkar de ut henne på gatan.

    Hoppas hon är med i A-kassan. :-D

    (Jag kan berätta att jag är inte ett skit impad över de som är dokusåpakändisar... de har liksom inte gjort något)

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine