fredag, juni 02, 2006

Nazistmöte...

Orsch...

En tung natt med ruggiga drömmar. Jag var på nazistmöte. Och jag hade Wallraffat mig in tillsammans med nån västersnubbe för att göra ett heltäckande repotage och avslöja alla deltagare...eller åtminstone ledarna med namn o foto.

Vi var på en herrgård och det hela var mycket rituellt. Inga uniformer eller så...men stolpigt. Ungefär som jag inbillar mig att det kan gå till inom skumma loger o sånt... (Frimurare, Odd Fellow m m) I vart fall var det nervöst och jobbigt hela tiden - men jag blev inte avslöjad. Drömmen tynade bort och övergick till en fjällresa...det är mycket resa o förläggning just nu.


För någon natt sedan var jag i Grekland med Rolling Stones o delade rum med Ron Wood. Post Akut abstinens m a o... härligt att återkomma tillverkligheten efter den trippen

Förmodligen handlade den här Nazistdrömmen...eller kopplingen till den om mitt muscheprojekt.

Efter två dagar är vi här... och de är sannerligen inte mycket att yvas över... men vänta bara... nu går det undan




Sedan.. som en liten elak bonus...och denna artikel fyllde mig med blandade känslor. Men kolla in Timells placering o de han omger sig med...

2 kommentarer:

  1. Är vi förvånade över Martins och Carolas placering. Inte jag i allafall.

    SvaraRadera
  2. I'm impressed with your site, very nice graphics!
    »

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine