tisdag, juni 27, 2006

Med en sån raider...

...kan det inte gå på annat sätt... (fan så präktig jag känner mig)

Min egen kravspec i logen skulle se ut så här (då jag startat sit-down-tragedy-performance och åker landet runt och skrämmer barn, lurar gamla ur dragspelsmyset och panorerar ångestmoln över den besuttna medelklassens tillgjorda lycka)

  • Ghettoblaster
  • Rökelse
  • Sammetsdraperad korgstol
  • Två små dansmöss med solglasögon
  • Basset's engelska konfekt (med dom röda o blå gelegumsen bortplockade)
  • Bigaråer
  • DVD-box med några klassiker

Nåra tokfester blir det inte... jag drar mig undan och mediterar, idkar frigörande andning och levererar eventuellt några kroppsövningar på ett närbeläget Gym

2 kommentarer:

  1. Fan nemo, en ghettoblaster går fint men reklam på bloggen?

    Skäms på dig.

    SvaraRadera
  2. Mickey: Reklam på bloggen... tja...menar du min lilla goooogle-ruta, så håller jag med. Det suger fett. Men!Den har gett mig 50 dollar på ett år... något som finansierar min egen annonsering MED Google AdWords...lite självspelande piano

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine