söndag, mars 15, 2009

En bra dag

Jag har haft en bra dag:

* När jag har tränat så jag har svettats
* När jag har skrattat djupt och hjärtligt
* När jag har lärt mig något användbart
* När jag har lämnat något bättre än jag fann det
* När jag har fått åtminstone 3 personer att le så att de visar tänderna
* När jag har gosat med S
* När jag har gjort något bara för att det är kul
* När jag har umgåtts med vänner
* När jag har tagit något litet mätbart steg mot mina mål
* När jag somnar med ett trött, nöjt leende för att jag vet att jag levt fullt ut.
* När jag har hållit mina löften till mig själv och levt efter mina värderingar
* När jag talat om för mina närmaste att jag älskar dem
* Om jag bara fått med ett par saker från den här listan;-)

För övrigt anser jag att årets vinnarbidrag borde varit detta:


1 kommentar:

  1. Tingeling, shake that little thing! Bäst när det gäller!

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine