tisdag, mars 12, 2013

Tågluff -81 del 4

#blogg100 p 49

Är livet halvt...eller saknas något? Foto: Nemo

26/6
Morgonen svag. Läste ut Gentlemen och proppade mig full av tabletter ur Ågrenpåsen. På beachen blev jag ganska återställd och kände inte så mycket av gårdagen. Gänget kom i spridda skurar och jag låg mest i vattnet. Tommy fick låna Gentlemen och Anette fick min almanacka. Kul. Drog som alltid till  Ios Club efter att ha köpt ett lila tygstycke att bära över min vikingablonda hjässa. Det var tänkt att ha en vit kväll, så jag köpte vitt vin och blandade med 7up. Gott. Den klassiska musiken tilltalade mig inget vidare denna dag. Tina o Annika kom och berätade att de bränt brösten. Illa. Well, det var läge för guratime och det var bästa gigget hittills. Imorron tar jag dock paus. Efter guraliret var det Homers Cave som gällde. Marie, Lena och J F satt där och var detta. Detblev lite varmt. Därutanför var det bättre. Kom ihop mig med en lirare från Halmstad och två köllöbbs från Borlånge. Hottad på den ena, så jag hängde på till Scorpion. Satt och pratade med min tälltänka, vars framlådor inte var av denna värld, om människokännedom och annat. Drog sen till Bobby's, det sket sig med Borlänge. Hennes tillträden var inte mina och jag fick vackert leta vidare.Utanför Fanari mötte jag Annika från Borås. Alternativ till Borlänge. Vi satt och snackade utanför Bobby's en stund. Sedan kom Tommy och tog över affärerna...det var bara att packa ihop och dra hem

To be continued....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine