lördag, oktober 03, 2009

Kärlek - del II

Spotify!Image by illustir via Flickr

Musik är det bästa... jag vet inte vart jag skulle ta vägen utan.

Nu har jag ääääääntligen kommit över min gnetpuckel och löst ett Spotifykonto på årsbasis.

Fördelarna är nu för många för att stå kvar och skrika GRAAAATIS!

- bättre ljud - ja här är alla features
- ingen reklam (tack.. inga mer vansinnesjinglar)
- offlinespelning - funkar utan uppkoppling
- on the go - i mobilen (om man har Android eller Iphone - vilket jag inte har... men vänta bara)

Det bästa är ända 30 invites till Spotifykonto som bara är att lovebomba sin omgivning med.

Det gör jag gärna och vill du ha en - så får du maila mig. Jag delar ut så länge det räcker...
Reblog this post [with Zemanta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine