lördag, juli 29, 2006

Håddeline-gruppen

Toto - i can't stop Loving You


På grund av att utgivaren inte vill att videon skall launchas här...så får du gå in på youtube.com och kolla

Ett sommarminne från 1988 då jag var inne i den störta "westcoast"-vågen i mitt musikliv. ( Adult Comtemporary, Soft Rock) Allt var Myras förtjänst...eller fel... vilket man nu tycker om slick FM-pop från the States. I a f hade Myras kömpis, Danne, stoppat till mig ett kasettband av märket That's två år tidigare som betalning för två stora stark som han tiggt tills sig på Mortens Krog och det hade tuggat däck och Harlemlåda så länge.



Sent en kväll på Mortens i Uddevalla 2006-07-27 (plockat från www.mortenskrog.se)

Snabbt blev jag förtrogen vän med David Foster, Jay Graydon, Chigago och annat....Toto hade förstås funnits med ända sen 1978 och deras "Håddeline".

I can't stop loving you passar bra idag... lördag, jag är kär, och min älskling o jag skall till havet om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine