fredag, juli 28, 2006

3 saker...

3 saker som jag gillar:
sola
sova
svettas

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
arrogans
missförstånd
brist på sinnesro

3 viktiga saker i mitt rum:
Plasma-TV (saknas f n)
rena ytor
sängen

3 slumpvis valda fakta om mig:
falskeligen anklagad för att ha bränt ner Club Skaftö 1980
uppträtt på en CUF-gala i toga och sjungit "Barn av vår tid"
kört buss i Australien

3 saker jag vill göra innan jag dör:
meditera i Kerala
bli bättre på att erkänna när jag har fel
bli musikdatornörd

3 saker som jag kan göra:
laga god asiatisk mat
somna var som helst i 5-10 minuter
simma under vatten 45 meter


3 saker som jag inte kan göra:
leka Timell
mecka med bilar
sköta en trädgård

3 saker som jag säger mest:
stabilt
Vad?
Hur?


3 kändisförälskelser:
Michelle Pfeiffer
Annie Lennox
Den ljusa i Human League

3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:
Ulf Lundell
Torsten Flinck
Leila K

Om någon annan än ovanstående vill köra på så feel free.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine