lördag, maj 20, 2006

Power from the Cyber!

Bloggare kan avgöra valet!

Det smakar det....nu tar han Danielsson Time Out.

Förståeligt.

Nån fisk ligger o luktar... annars har jag mkt svårt att förstå hur det kommer sig att INGEN...repeat INGEN nickedocka/nyttig ididot i regeringskansliet kan dammas av och puttas fram med nåt inövat manus och säga;

"Jo... ja o Lasse hade bizzy times hela annandagen. Mycket att stå i...det ringde mest hela tiden .. jag var förresten och hämtade kaffe till Lars.."

1 kommentar:

  1. Ja visst undrar man vad det är som gör att Danielsson inte klämmer fram med vad han gjorde på annandagen. Något måste det ju vara. eller så har han som jag B12brist som ger minnesluckor.
    Någon förklaring finns alltid till allting, det har mina levnadsår lärt mig.
    RS
    kulturbloggen.com

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine