tisdag, maj 02, 2006

Fan.. Jag äger!!!

Högmod, skryt, slå sig för bröstet... whatsoever...

Payback... så det ryker. Sedan slutet av augusti har jag under stor medvetenhet kämpat mot min kroppsliga förruttnelseprocess (som ju tar sin början i 20-25årsåldern).

Denna struggle har bestått i god kosthållning med bara en "slarvdag" i veckan, Ett PT-pass på SATS i stort sett varje vecka under strängt överinseende av en ettrig härdsmälta till kvinna som tittat surt på mig om jag slarvat med kosten eller inte kör så mpnga reps som hon tänkt. Mängder av powerwalks och nu... de senaste två månaderna har jag toppat med löpträning.

Resultat; 6 kg mindre fett (12 smörpaket), 3 kg mer muskelmassa ( 5-6 fläskfileér). Midjemått; från 97 cm till 90. Och igår kom en grym överaskning; konditionstest som visar att min fysiologiska ålder blott är 21 år. Ett testvärde på över 50.

Beach -06... No problems. Min blygsamhet förbjuder mig att lägga ut en Schwarteneggernegger-bild.... det får bli kosthållningsexempel..



Foto: Nemo (som själv snott ihop smarriga woken)

2 kommentarer:

  1. Du är grym!! Försökt själv, men efter några dagar måste jag bara vräka i mig massor av sour cream & onion chips. Sen tänker jag "Äh jag börjar på måndag..." Klart du ska lägga upp en bild! ;)

    SvaraRadera
  2. El Pedro o S a s: Tack för grym support... men nej, SaS min blygsamhet förhindrar muskelspel inbäddat i gistet skinn

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine