fredag, december 30, 2005

Inför uppstart... 2 dagar

Klart är i a f att den nya adressen blir http://12steg.blogspot.com

Gäller f r o m nu....

Vässar på en sista ondgörelse...kanske.

Har funderat på var jag skall husera min ång/pysventil.

Var lägger jag mitt inre skräp som flyttat in i hjärna och stjäl energi från det som vidmakthåller min sinnesro?

Svaret är förmodligen meditation o bön... att jag möter mig själv istället för att fly utåt.

att gå inåt är inte helt oklokt, tror jag.

Dessutom har jag klok handledning i min omgivning.

I nödfall får jag starta en anonym ond blogg där jag kan slå och väsnas bäst jag vill.

Funderar vidare och vässar vidare på uppstarten

3 kommentarer:

  1. hallå där. hur kommer det sig att du bytt till en ny och fräsch blogg? jag har inte hunnit frottera mig i andra bloggar än min gene på sistone och knappt det så jag ställer mig frågande. vad hände och varför?

    SvaraRadera
  2. Efter c:a ett halvt år i ondgörelsens gytter finner jag det bäst att pröva något annat. Jag är nog inte tillräckligt konstant frustrerad för att bli arg...

    Viker in mot ett didaktiskt förhållningssätt som den käre Professor Kompressor skulle uttryckt det.

    Jag kommer således försöka driva skola eller hålla ett sorts interaktivt andlighetssnickeri på denna blogg.

    Har givetvis ingen aning om hur o vart det slutar - men jag kommer att börja 1 januari - och du är hjärtligt välkommen att kika in närhelst anden fallar på

    SvaraRadera
  3. jaha, vad tråkigt att höra att du ska sluta med ongörelse... men du få väl ta din dos via bloggfrossa hädanefter nu då;)

    jag kommer kika in. var så säker.

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine