torsdag, december 01, 2005

En överhoppad dag...

Fann mig själv insnärjd i något tillstånd av splitterfradga igår. Livet var en bunker...skyttegraven min väg och missilerna som ven över mitt huvud innehöll tankar om nuet, arbete o fritid, försummad styrketräning och ondsinta kunder som förmörkat min dag...

Mot kvällen...efter jobb i eftervården infann sig sinnesron och jag fick tidc att reflektera och hamna i balans med mig själv och somnade utan roterande "inbos i huvvet"

Ser min tid ann som bloggare och försöker hålla ner mina prestationskrav om att leverera varje dag...samtidigt som jag nu fått ett tänk om en stabilare struktur på blogginnehållet - start nyår... då det förmodligen kommert att handla om andligt växande och att mogna som vuxen.

En sorts interaktiv resa i mötet med sig sjäälv... och alla är välkomna.

Ha en bra dag.

P S Fick en "bloggros" häromdagen...värmde. Tack än en gång.

2 kommentarer:

  1. Den där Medberoendeveckan tyckte jag var bra. Har lånat en bok om fenomenet för att lära mig mer.

    SvaraRadera
  2. Tack - du anonyme... lycka till med fördjupade insikter - önskar Nemo

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine