fredag, november 11, 2005

Tapetblomma, clown, syndabock och hjältar

Essss.....har nu kommit hem efter en dag i ett källaraktigt prång och fått mig till livs mer näring kring medberoende, dysfunktionella familjer och det är smärtsamt, hårt och träffande för mig (clown/syndabock).

Vi såg en film oxå; "Under Påverkan" och även om den var från 1986
(kolla glasögonmodet...orsch...) så var den smärtsam - åtminstone när jag ser den med de ögon jag har idag.

Drömde skumt inatt - mycket mixar av små barn som var gamla, taxichaffisar som bara körde fel, trasiga hissar i Beirutliknande höghus och ett bastubad i en hall med draperade möbler... detta var på inget sätt en mardröm - men ofta - på senaste tiden har jag funnit mig i drömmarnas land och då varit under förflyttning - det står nog för något.

I övrigt är huvvet fullt av mask och tänk som jag släpper i annat forum...

Softar ner med "The song remains the same" framför TV:n ikväll

Återfaller även i:

DAGENS BILD: To fast to live in the balance (aka få avfarter - ger fler avarter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine