måndag, december 22, 2008

Jul, Jul, Jul - till vilket pris som helst..

Istället för att skvätta pengar på ny Platt-TV, skämma bort små söndercurlade porslinsbarn som bara skriker när dom inte får det som vill, och som skriker när dom få det dom vill, för att det var fel färg. Dom kan med fördel försättas i ångest och göra en Ingmar Bergman - sitta i en garderob och leka med en gammal view-master och bli stora filmskapare i framtiden.

Gå hit istället
. Det tjänar alla på. Barnen"där nere", ditt samvete samt syskonbarnet som kommer få en Oscar om 35 år.


Lyssna förresten på den här: Arethas Xmas - Aretha Franklin sjunger jul och välter mig. Lyssna, lyssna för böfveln - om du har Spotify

Anders F Rönnblom håller med....





Reblog this post [with Zemanta]

2 kommentarer:

  1. Tack för Anders F. Jag har fortfarande kvar singeln som jag tror att jag ryckte till mig på Pet Sound, som kunde sälja trots att den egentligen var en julklapp till Schlagers prenumeranter. Den andra sidan utgörs av Ebba Grön som sjunger sin version av "Nu tändas tusen juleljus". Undrar om den är värt nåt på en marknad?

    God Jul, Bloggen

    SvaraRadera
  2. Prof. Coma, din gamle skojare....
    Försök på Blocket. Säkert finns det någon vinylbitare som sitter och katalogiserar och samlar på sig sånt här.

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine