tisdag, februari 12, 2008

Videoblogging...?

Fler av de bloggar jag besöker har börjat innehålla levande människor.

Skall det vara så?


Fan, Nemo... skall inte du också videoblogga?

Ja, kanske...

Skall jag haka på?

Förmodligen inte.

Jag har valt att vara lite halvanonym på min blogg. Alltså - den som ger sig jävulen på att finna min identitet bör lyckas utan större svårighet.

Så..voffö detta halvhemlighetsmakeri? Jo..det handlar mest om min omgivning. Den "förening" där jag till stor del odlar min andlighet bygger på anonyma principer och det är en pusselbit. Den dag (om så sker) den här bloggen byter namn till "Leif Kenström - hos mig känns det mera dubbelt"* eller nåt sånt..då ryker all info som kopplar ihop mig med AA. Den andra biten handlar om att mina nära och kära skall slippa skruva sig i pinsamhetsångest. Tonårsdöttrar har ju en förmåga att göra det.


*Leif Kenström heter egentligen något annat i verkligheten




Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine