söndag, februari 24, 2008

Utmaningsfrossa

Mymlan som finns i min bloggroll hade fått en utmaning från WB och skickade vidare till Good som sände vidare till mig och några andra. Håller vi på på detta viset blir inget vettigt gjort..

Så här tar Internet slut. Bara så ni vet. En utmaning stannar alltid här och skickas inte vidare. Men jag är lydig och gör som jag blir tillsagd.


Väder utanför ditt fönster:
Göteborg std. Edition -Grått, dis, Londonfoggy uppblandat med cancerogena partiklar som dubbdäcken rivit upp . Dubbdäck som förmodligen aldrig mer kommer att behövas söder om Säffle

Lyssnar på just nu:
Soundtracket till Darjeeling Limited

I går gick du och la dig:
Round Midnight

I dag vaknade du:
07:48

Vad har du på dig:
Elefantbyxor och grå T-shirt

Senaste som ringde dig:
Mamma!

Som du ringde:
Pappa!

Senaste som skickade dig sms:
Mobilsvaret

Senaste som du skickade till:
Prof Coma

Senaste vän du addade på Facebook:
S mellanson

Som addade dig:
same, same...

Vem köpte du senast på Facebook?
Förstår inte det där...

Senaste person som mailade dig:
Prof Coma. Han tyckte att min gubbiga attityd mot SF var ovärdig

Sista hemsida du besökte/läste:
WB:s - där jag hittade upprinnelsen till det här...

Ska/har gjort göra idag:
Har gjort: Njutit av en låååång frukost, löpning i Skatås med S, middag på thaifisk och bio då..det gick bra - inga aggrodamppsykbryt
Ska göra:Svarva obsolenta ljusstakar och spela elgitarr

Bra eller dålig dag idag:
En av de bästa dagarna så här långt i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine