söndag, februari 24, 2008

"Följ Bloggen"

En liten widget, gadge eller flärpbubbla...fan vet vad det heter...har jag lagt till nere i högerspalten.

Är du en stabil Nemoläsare skall du givetvis följa bloggen och prenumerera. Om allt går som det är tänkt kommer jag att få många prenumeranter, och bli elak och hamna i gräl med Billy Butt, Patrik Ekwall och gå om Kenza, Blondinbella och Engla i alla spalter. The Skjulman Bros. kommer att skriva om mig. Det är iofs illavarslande.

Karriären kröns av att jag går ut med att jag är stalkad, bara spelat elak och lägger mig till rätta någonstans och undrar varför verkligheten hann i fatt mig så brutalt och onödigt...

Nu skall jag vila förmiddag innan det är dags att le otäckt mot alla hundägare jag möter i Skatås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine