måndag, februari 25, 2008

Om att äga, ha och konsumera...

dr Nic mailade och frågade om jag skitit på mig i huvvet som ville ha 400 gram tekniskt skrot kring handleden - och syftade då på min fabless för Garmin Forerunner 205. Nu väger den inte mer än 77 g...men ändå. Prof coma har meddelat att han oxå är het på en sån där GPS-mackapär... det börjar bli allvarligt.

Ja, ja... jag slösurfade runt och hamnade på en blogg jag aldrig besökt förut och fann den här You Tube-videon. Den är sublim...




Jag fann mig rodnande och tänkte på allt crap jag köpt på mig genom åren och som nu bara ligger och skräpar. Usch... men som sagt - videon är en pärla.

Dessutom kunde jag inte låta bli att falla framåt i soffan då jag såg på Agneda igår kväll och fick reda på det otroliga scoopet om Gummiballen som bl a Maradona dratt omkring med. Va? Guds Hand - ett begrepp som Maradona gjort till sitt.. Skulle det här vara "Penis from heaven" då eller...???

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine