onsdag, mars 19, 2008

Stajl... och hår!


Big No, No

Att sköta pälsen är nödvändigt. Om jag inte gör det, då fastnar det mesta på mig. Barnen retar mig på badhuset och ylar;

-Där går han... Pigge Piggsvin! Ha-ha.. se på hans ryggtavla...full me lô...hö-hö!
Otäcka barn... men det var förr... nu har jag fått fason på kroppsbehåringen.



Fr v: Huvud, kropp, lô, skägg....

Den blåsvarta (2:an från vänster) är mitt bästa köp (499:-) från Philips... en bodygroomer. Livet känns plötsligt mer rätt med en sån vibrerande liten tingest i nypan. Me like - multo!



för ryggen: Veet



Sen ser jag att de stygga bröderna Schulmans fått kicken från husorganet i Värmland... dom kanske inte putsar sig ordentligt. Dom kanske borde raka gommen. Insidan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine