söndag, mars 09, 2008

Det kostar på då folket bygger landet

Carola deppar loss. Från entré i samemössa till utskåpning av två ollon från vikingatiden... jaha.

Och Norge skickar SMS och tycker Sverige skall skämmas.

Jag tycker Sverige skall sträcka på sig.
Jag tycker att Sverige skall fortsätta att tok-SMS:a det dyra numret.
Jag tycker melodisångsschlagerlåtdeltävlingarna skulle pågå hela året precis som Elitserien i hockey och Allsvenskan i fotoll.
Jag tycker att Kristian Luuk skulle leda ALLA program
Jag tycker att Björn Gustavsson är så rolig att jag aldrig kommer att skratta åt någon annan mer...
Jag tycker att det är ganska trevligt med tävling i musik, dans och kärlek - det är ju ändå folket som bestämmer.
Jag tycker att jag gjorde ett klokt val som såg Mr. Brooks igår mellan kl 20-22



Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine