torsdag, mars 20, 2008

Mera kropp!

Skall genast säga att det här med kropp & modeblogg suger fett. Jag märker att jag sitter vid datorn och har en lika trött och uppgiven blick som någonsin en rökande Tensonjacka utanför ett köpcentra. Men...har jag gått och lagt mig, så har jag gått och lagt mig.

Två dagar till...sen får det vara nog. Nisses Herrmode har inte ens skickat en flyer. Däremot verkar det som om min ricke-ti-tick-ådra bär frukt. Kolla!

Hej Nemo!
> >
> > Grattis till 4:e-priset i slogantävlingen!
> >
> > Du har med din slogan "Sitt inte fast i en knepig lingo
> > Gå till tyda.se - det blir bingo" vunnit följande:
> >
> > - 5 trisslotter! Priset skickas till dig så fort uppgifterna nedan

> > skickats till oss.
> >
> > Vinnarlistan presenteras på Tyda.
Det är copylosern i mig som bärsärkar lite då och då. Tänker fortfarande på en gammal bekant som fick en totalvecka i London med fetaste hotellet, massa sightseeing för 2 minuters jobb; "Med Tetley Te är man aldrig ensam" - det är glimrande... vill oxå komma på nåt gojsigt som ger mer än 5 trisslotter.

Åter till kropp & mode. Här visar jag lite basala grejer för den fårade nunan.

Först: tvål..my ass. Tvål är till för att tappas i duschen, helst i ett fängelse. I ansiktet duger inget annat än Face Wash. Som du märkt är Nemo snäll mot djuren och flaggar mest stuff från Body Shop. Så är det.



Produkterna här under är snälla mot en väderbiten och eller vinterfnasig hy som inifrån utsöndrat slagg efter chips, ost, mög och animaliskt talg. Fejjan spritter till och du har det där fåniga amfetaminleendet redan kl 07:23 en vanlig onsdag... for sure!




Då är det slutligen dags att krydda sig. Doft. Med dessa tre nedanstående har du allt du behöver för alla lägen;
Armani - vardagsfräsch, Jean-Paul Gaultier-torson utstrålar oerhört mycket virilitet och förvandlar kött till vax... och till sist; Polo Sport - den är blaskigt skön efter ett ... Step-Up pass!!!!





Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Jösses! Grattis till Trisslotterna. Kan du inte liveblogga vid skrapandet?
    "Med Tetley te är man aldrig ensam." Hahaha! Underbart. Jag anar hur den juryn arbetade. ("Fan, dra nåt bara så vi blir klara.")

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine