onsdag, augusti 22, 2007

Jobbsökande

Hej!

Jag är en utvecklingsbar och flexib.... no way... så här skall det vara.

Hej!

Jag tänkte bli den bästa medarbetaren, kompanjonen och lagspelaren du nånsin kan komma att samarbeta med. En sorts Uppblåsbar Barbara med fallenhet för allt som har med driv, tänk och relationsutveckling att göra.

Jag är användbar inom allt som inte har med praktiskt hantverk att göra. Timells antipod. Däremot är jag en fena på att styra upp ett team eller ingå som den självklare lagspelaren.

Min verktygslåda innehåller relationsborr, konflikttänger och kommunikationsmejslar. Mitt blåställ är sytt i mental mjukgörare och sinnesvidgande material.

Du kan använda mig på tre sätt;
1. Anställd medarbetare - inom kontor, service eller kreativa processer
2. Inhyrd konsult för relationsutveckling
3. Terapeut på distans - backoffice för mental och beteendemässig utveckling.

Till min hjälp har jag ett väl utvecklat nätverk inom coaching och KBT.

För att vi skall fungera bra ihop....så..nähä...vänta nu



Är detta något jag skall jobba vidare med i ...Facebook? Jaha... är det så det funkar...kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine