lördag, april 22, 2006

Tid för vår...

Sedan det c:a 4 månader långa uppehållet i "normalitetsbloggande" då jag istället idkat 12-stegsarbete i alla bloggposter har har bloggandet blivit en fluga som likt RUBRIKS kub drar fram över landet. I nätverkskablar och bredband. "Alla gör det"...snart i var mans mun...osv.

Men, det finns tydligtvis utmarker i detta. Min egen snålt tilltagna bekanskapskrets har (såvitt jag vet) inte hängt på den här trenden. Om så skett är det utan min vetskap eller så bloggas det i lönndom under pseudonymer typ "Dogging Proof" "Below Belt" eller liknande.

Jag hoppas att det händer något på den häringa fronten....eftersom kontakten med mina nära vänner...och det är inte många...inskränker sig till några gruffanden över telefonnätet ett par gånger om året.

Så gott att ömka sig lite...nog med det.

Fick tillbaka min uppsats idag... banan är klar utstakad och krattad 20 maj blir det terapeutdiplom "Diplomerad Kognitiv terapeut med specialitet inom beroende och ångest"...smakar gott att efter 6 terminers studier kajka hem det....

Suger på detta...våren och en påse lösgodis.

Imorgon väntar 20 km Skatåsterräng på sin baneman...

Ångesttemp: 25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine