fredag, april 21, 2006

Guess who's back...

Det tog lång tid innan jag fattade att Marshall Mathers ( M och M) blev Eminem...som i Enemy...eller vad?

Och vad heter då 50 Cent i Kina? Tom peng pung....??? Så lågt o dåligt...

Idag har jag varit på min terapeutiska utbildning.

Dagen avslutades med att vi satt och stirrade på varandra i 10 minuter på 1 m avstånd...för att se vad som hände i oss...sen bytte vi...3 ggr 40 min stirr...

Nu behöver jag ta en dusch...softa ner och börja återhämta mig - det var långa snack om återfallsprocesser oxå...sånt tar det med.

Gott att vara i Hängmattan med S och bara gosa till det hela kvällen.

Ångesttempen; 30

Så kom han då Grabben på G...

en riktig gitarrknäppare...ur den interaktiva 12-stegsgarderoben och in i våren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine