måndag, april 24, 2006

En kväll med Daniel Lanois

En höjdare! Jag ger konserten på Trägårn' 4 vågskvalp av fem.

Mer om denne skumme fransk-kanadick finner du här...



Foto: Nemo on Land

Ser senare att GP:s recensent håller med....

För övrigt är jag tagen av en sån musikupplevelse att jag nu kommer sjunka ner i soffan och sörpla i mig yoghurt m hemgjord müsli...livligt kompad av S:s tillrop om aprikosförberedelser av morgondagens bovetegröt.... den är mums;

Blötlägg Helt Bovete, 1 dl, blötlägg i annat kärl - 5-6 torkade och uppchoppade aprikoser. Natti, natti...

Morgon... Ahhh... skölj bovetet och tillsätt 2 dl vatten, 1 krm salt och aprikoserna...koka i 10 min på hyfsat svag värme... de två sista minuterna får 3-4 upphackade katrinplommon koka med.... MUMS...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine