söndag, november 25, 2007

Rätt låt - fel lavett

Jag gjorde en "Peck" förra helgen. Att göra en "Peck" beskrivs närmare här. Nåväl - tiderna förändras och det går ju numera bra att ta fram mobilkameran - gnola på och lägga upp eländet på Youtube.

När jag hade fått den här låten i huvvet var det svårt. Inte en textrad, inte en strof...inte en clue alls. Jag såg framför mig en skäggig country-light amerikan som stod och magstödde sig igenom refrängen med nån Dolly...eller nåt.

Fan, vad fel jag var... till slut fick S nynna i lurn' till en av sina söner. Ronan Keating kom som förslag...eller Westlife. Huh? Pojkband? Sedan drattade Boyzone fram. En strategi vara att lyssna på Lugna Favoriter...så borde jag ju får höra den inom 2-3 timmar.

Nåväl... här är den... och att det är Andrew Lloyd Webber som vart och kranat fram partitudet.. kanske därför den sitter som en gammelsmäck på min kala skult.

Nemo unproudly and blossing present;



Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine