tisdag, november 27, 2007

Nördrop!

Allt började med att jag läste Schulmanbloggar... Såg då att de båda bröderna hade "Hylands Hörna" som ringsignal. Piggt!

"Kan självspöket" i mig väcktes och jag började leta. Till slut gav jag upp - rätt på huvvet istället. Sände ett mail;

Snälla Calle Shulman!

Hylands hörna-signaturen i mobilen... hur piggt är inte det?

Vill oxå ha...

En mp3-fil?

Kan bytas mot introt till "Lorry" eller nåt annat jox

Que?

Nemo

Svar från Calle;

Tja!

Det är för jävligt. Jag har just bytt mobil, och har inte kvar melodin på datorn.

C.

När jag var inne på nätet hittade jag ett stängt forum där någon skrivit:

Låten heter egentligen Zero-zero och är skriven av Carl-Henrik Norin ur filmen "En nolla för mycket" från 1962.

Han fick svar;


Alltså, jag gjorde en sökning på dc och carl-henrik norins ork -zero zero.mp3
TTH
DLCI7RJR7UFSRTTSKPXZQL7W7JKJOQ7HCHPO3ZA

Det här sista säger mig ingenting....

En mp.3 fil med zero-zero eller introt skulle göra min dag... nu vilar jag min väska i den här frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine