onsdag, november 14, 2007

Fru Schulman...

... tycker att Facebook är tråkigt. Titta här... men det har du väl redan gjort eftersom människan har en av Sveriges mest lästa bloggar.

Jag läser hennes inlägg en gång, nej två... sen skrattar jag och hålller med - Facebook är ett vuxendagis - och det är vad jag behöver att sutta med ...har jag inget viktigare för mig kan jag gå in och se vad som rör sig i mitt Entourage... om vampyrerna anfallit mig eller om någon gjort ett utfall i gruppen "Landala".

Det skickas Fun Wallposter, Helena undrar ; "How soon is now?" Jag påstår att jag är Cool och bollar upp en smiley som ser ut som en korsning av Blues Brothers och Bod (om någon kommer ihåg honom)


Här kommer Bod!

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine