lördag, maj 19, 2007

Skvallerjidder..

Prof Coma bad mig om namnet på Erik Moore... ja, alltså vem som eg dolde sig bakom namnet på den "kände TV-kocken".

Efter 2 nanosekunders googling kom många träff upp... och mest... och hemskast var det att läsa
Stureplan Ocencurerat... (nej jag länkar inte till sån dynga...) Någon människa i Örebro hade den sensationslystna sajten Pratkvarnen (nope... ingen länk dit heller...). Sajterna har samma innehåll som "tidningar jag bara läser hos frisören" - nu går jag inte ens dit längre eftersom jag skuffar fram längs gatorna i Gbg och påminner starkt om en luddig biljardboll on the run... med keps.

Vad är det som händer...? Vart är vi på väg? Hur kommer det sig att jag blir så indignerad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine