fredag, januari 28, 2011

Same same - but very different

Den förutvarande verkligheten tränger sig på ibland

En gottelåt som jag hade susande i min skalle kring 1999....
och jag kunde inte förstå varför jag kände igen den så väl.

Warren G – Regulate



För några dagar sedan fick jag facit

Michael McDonald – I Keep Forgettin' [Every Time You're Near]



Det är skumt... men tack Spotify för att jag befrias från ett Gregory Peck-syndrom.*

*) skumt det med, men jag har skrivit om det tidigare och numera slås jag över hur "Sömnlös i Schweiz"  kunde ha blivit "Lugnad i Lugano". Hej Twitter, Goddag Facebook, tjenare SMS.... hej då skrivmaskin - för att inte tala om jag försökt få tag på Coma genom att gå till en telefonautomat och ringa... till vad då? En tom lägenhet, liksom.
Enhanced by Zemanta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine