lördag, november 22, 2008

Dagens Outfit.... not

Ända sedan Mikebike skrev om Christer Pettersons skinnimitationsjacka á la Ullared
har jag skruvat oroligt på mig. Det är något som känns fel. Folk tittar på mig.

Idag trillade poletten ner...




Min smögna Fred Perry-halsduk som jag ängsligt pyntade flera hundra för,
är helt klart framtagen av nån skum designer som tittat för länge på bilden här nedanför.... visst?



Det enda som skiljer är ju egentligen plagget som sådant - och att Krillans buk töjer lite på mönsterpassningen.

Update; Min rättstavning i den här posten har jag nu korrigerat 5-6 gånger. Vafan'... har jag blivit dumihuvvet på riktigt? Nej! Mitt alldeles för trådlösa tangentbord behöver en upprumpning i Scheike-lklass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine