fredag, augusti 15, 2008

Hål i hela huvvet

Jag har alltid fått något obehagligt skruvat i kroppsspråket då jag suttit i TV-soffan och sett Anette Kullenberg ( f ö syrra till Claes Borgström - obegripligt) framträda i rutan. Jag skruvar mig av svårmod och vällust samtidigt. Samma känsla som inför en åktur med nån skrämmande berg- o dalbana, eller nåt. du vet aldrig vad som skall hända. Ibland tror jag att Anette får vara med för att vara "den där tokiga kärringen som kan säga vad som helst.

Efter att ha läst hennes bloggpost här, så förstår jag mina känslor inför Anette bättre.

Och hade det inte varit för Benny Haags svar, så hade jag omedelbart gått till anfall. Nu gör Benny det jobbet.

Men, det kanske är så som Benny inleder sitt svar - Anette är inget annat än en tokig fyllkärring som inte landat än. Må det i så fall ske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine