måndag, oktober 22, 2007

Late - but not to late

Har idag varit i Lund. Hos en psykolog. Spännande.

Jag fick se korta glimtar (och då snackar vi mycket korta glimtar) av något som jag först inte kunde förnimma..sedan - ju längre visningarna blev och bilden tog mer form...så växte scenerna fram.

Jag skulle förmodligen värderas i förmågan att upptäcka hotbilder och liknande.

Sedan blev jag intervjuad. Till sist fick jag fylla i några personlighetsformulär.

Jag var klar två timmar före beräknat - tog en svampig köttbit på Burger King och fick en berusad man vält över mig.

Typiskt. För sex år sen var jag sist i Lund - i stort sett hände samma saker då. Berusade människor överallt - det var mitt intryck av Lund.

Lund ligger illa till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine