måndag, oktober 08, 2007

Foto o Musik

Jag har hittat en kanonsajt för att köpa o sälja foton ... tror jag. Värt att pröva. Ett bra sätt att ta hem foton lagligt och använda på hemsidor m m - eller göra snygga affischer av.

Sedan... att ladda upp eget och hoppas att hela världen skall tycka att just mina foton är värda att lägga pengar på - vad är det som händer?

Sedan... mitt lokala favvoband - Private Angus har hystat upp några nya alster inför kommande CD:n på My Space. Speciellt "Come with me" är tung. Här briljerar Don Sings röst med en blandning av skira bäckporl och stämbandsmuskler som kan blåsa en cementvägg några meter. (Sa jag att Don Sing är son till S? ..nä,nä...)

S btw... hon är go' den kvinnan... vi var på konstutställning igår. Inspirerad rusade hon in på Clas Ohlson och köpte skissblock och sånt. Första jobbet; en snabb teckning av mig på Espressohouse.


"The bells...the bells..."

Sedan...att resultatet mer påminner om en korsning av Quasimodo och Gunnar Sträng utan hår och i behov av en Cambridgekur - det är en annan femma. Syftet är gott...det är det som räknas.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine