onsdag, mars 21, 2007

Skål för Helmut Kohl!

Fick reda på att han åt smör... massor med smör... det var nog det roligaste i en för övrigt skrämmande resa i Perssonland som jag bevittnade igår. Ännu en dag som jag kan lägga till handlingarna och glädjas över att jag lämnade politiken som aktiv för snart 30 år sedan....fes ut åt höger redan i ungdomsförbundet, alltså.


I förra programmet tyckte Persson synd om Calle B. Nu tycker jag synd om Göran... fan, så torftigt. Han må kallas pompös, dryg o bufflig, självgod...men en sån människa bör nog vara på det sättet för att kunna stå ut... jag tittar intresserat vidare torsdag 20:00.


Ser till min fasa att bloggen skenar iväg på bloggtoppen o annorstädes - kan det vara att jag länkas från Svd...eller vad?
Ett annat sätt att få läsare är att utlysa en tävling... typ; "Den som tar en skärmdump med min besöksräknare på 20000 besök får ett presentkort på 5000:- i andlig utveckling" Just det - jag arrangerar endast inre resor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine