måndag, april 20, 2009

Mitt liv som Pink Floyd

Echoes: The Best of Pink Floyd album coverImage via Wikipedia


Det var ett tag sedan jag hoppade på någon utmaning, men nyss hittade jag den här hos Abbes Pappa . Den är stabil - så jag gör ett försök

Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel (Det är svårare än man tror.)

Välj artist: Jag tog Pink Floyd

Är du kvinna eller man? Vegetable Man
Beskriv dig själv: Comfortably Numb
Vad tycker du om dig själv? High Hopes
Beskriv var du bor för tillfället: Outside the Wall
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Grantchester Meadows
Favoritfärdmedel: Pigs on the Wing
Din bästa vän är: Vera
Din favoritfärg är: Green is the Colour
Hur är vädret? Terminal Frost
Favorittid på dagen: Your Possible Pasts
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta? The show must go on
Vad är livet för dig? Young Lust
Det bästa rådet du kan ge? Careful with that Axe, Eugene
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? Arnold Layne
Favoritmat: A spanish pie
Dagens tanke: Wish you were here
Hur skulle du vilja dö?: On the Run
Din själs nuvarande tillstånd: Wearing the Inside Out
Felen du kan leva med: Paranoid Eyes
Ditt motto: Let there be more light

Häng på den som vill...
Reblog this post [with Zemanta]

2 kommentarer:

  1. Ja...visst är det. Det gäller att knipa rätt band för att finna bra titlar - eller en stor låtkatalog.

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine