onsdag, september 13, 2006

Jobb... hela tiden

Fick ett mail från chefen kl 11:37

"Koppla in er - två stycken sitter ensamma på slingan just nu"

Jag kom tillbaka från en näringsriktig lunch och läste detta...vilket gav en bitter eftersmak och hade sånär förorsakat ett svavelosande flöde från min magmun... men jag sprätte iväg ett svar istället;

Vid tiden för detta mail var jag på lunch och hade därmed svårt att vara tillgänglig på slingan.
Jag hoppas givetvis på att vi så snart som möjligt kan jobba trådlöst och ta med en laptop och bluetoothheadset samtidigt som vi äter för att på så sätt öka tillgängligheten... men där är vi inte ännu, vilket jag är den förste att beklaga.


Eder helhjärtat lojale medarbetare

Sedan tog jag min vana trogen och scrollade igenom alla fasor som drabbat världen... fastnade för rubriken "Kamphunden bet ihjäl lille Oliver" Det lät hemskt... måste läsa mer.. finner då att Oliver är en.... insektsliknande varelse... Paris Hilton-hund...typ.

Mördarn' - inte chefen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine