tisdag, september 19, 2006

Inte bara jag...

Den tidigare så ystre gamängen... numera endast ett med sitt grönsaksland, den famöse kuvertslickaren Prof Coma har drabbats av insikt... läs bara

Bror

Jag har inte försuttit de tillfällen som jag ganska ofta fått vad gäller att riva i dina öppna åldersnojasår. Nu när du börjat vänta på rymdskeppen vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Hoppas du att rymdnissarna kommer med frysboxar och extrakt som stoppar upp förfallet?

Nog om detta. Jag är inte heller fläckfri, oantastlig eller obruten.
För första gången under min levnad är Sveriges statsminister yngre än mig.
Oops. Det känns nånstans inne i levern. Något som gräver. Åldern.
Horror.


Detta mail är gott att få - jag är inte längre ensam.... det här med "jymdskeppen" har han fått från mina entusiatiska yttringar kring sällskapet på www.duga.nu och detta vill jag ha sagt - som en mycket tydlig markering.

Jag dömer ingen ohörd... jag är däremot tillräckligt nyfiken för att vilja finna ut mer

En sanning som inte är vetenskapligt bevisad behöver ju inte vara osann - inte på min planet iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine