fredag, maj 12, 2006

Return from The Seventh Seal.




Jag har vart och handlett en UGL på Hovs Hallar den här veckan...

Mäktigt och oerhört berikande. Inspirerande deltagare och en sanslöst upplyftande kursutvärdering så jag bara slickar i mig och njuter.

Enda smolket med Hovs Hallar är "On tour with Dödens Väntrum". Varje dag vid pass 12 kommer två-tre busslaster med gråulliga människor i vävda kavajer och rullatorer instormande och ockuperar anläggningen på tyskt manér, äter lunch och köar sönder toaletterna. Sedan drar dom vidare.

Kan iofs förstå att dom vill spana in stället. Sjunde Inseglet sköts här...och då är det välan passande med lite försmak...

Imorgon väntar 21 095 m asfalt. Du som vill följa Nemo SMS:ar "GV 10273" till 72700. Håna mig gärna efter målgång. Nästa bloggpost blir rapport om ett varv runt Gbg.


Förresten... vem har sniffat lim på den här byrån??? Där rök min sinnesro....

Nu...fredagsmys med flickorna.

4 kommentarer:

  1. Adfalt??? Låter inte som något för Mikebike och mig.

    SvaraRadera
  2. I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
    »

    SvaraRadera
  3. Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
    »

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine