fredag, maj 19, 2006

Bull-shit!

Göteborgshumor... den känns igen på käckhet, ordvitseri och fryntlighet.

Det verkar som några av de elementen smugit sig in i tidningsbranschen... titta här:





















I bagerinäringens husorgan finns alla möjligheter till fortsatt skojeri...

Dagens Ris: Surdegen

Insändarsidan: Giffeltavlan

Hemma-hos-repotaget: Jäst hos verkligheten

Alla foton benämns: Plåtat av

Relationsfrågor: Kris vid spis eller Lugn i ugn

Av hänsyn till min tappra skara läsare viker jag ner mig och gör nu helg i syfte att möta verkligheten iform av examinering "Terapeutdiplomet" skall ramas in och vägghängas...samt ett gigantiskt bröllop.

Självklart är det fritt att lämna bageritidningsbidrag i kommentarerna

6 kommentarer:

  1. Ett liv som levs bak och fram blir nätt vidbränt.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med din examen!!!!!!! Har inte varit på bara vara, ännu. Har landställe nästan brevid Knutsson men känner dem inte personligen, kanske ska ro över och våldgästa en solig dag?! *ha ha* Ja då undrar jag vad helgen kommer att bjuda mig på, har inga planer alls. Ska öva på att vara "här och nu" konceptet och det räcker bra för mig. Skepp Ohoj!Cribbeline

    SvaraRadera
  3. Jo och så de visa orden; "Ingen bulle utan deg". Fantastiskt icke rolig vitsighet!
    Cribbeline

    SvaraRadera
  4. Mikael: Tack för bidraget...känner mig mindre vetegirig...

    Cribbeline:Tack... bagaren som smet

    SvaraRadera
  5. hahahaha... alltså det är precis detta jagh hatar mest av allt. ordvitseri ala gbg-stylee. Jäst in time... alltså den jäveln som sa ok på det borde tas ut på går'n så att säga...

    en sak slår mig. hur i helvete kommer det sig att DU av alla frotterar dig i bakverksbranschens facklitt?

    SvaraRadera
  6. Mike: Se i din inbox... Jag tror du kan sikta ett mail där...

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine